21 Haziran 2012 Perşembe

Rüya Gibi Bir Tatil

Dün gece heyecandan uyuyamadın değil mi? Nasıl da omzuma yatmış mışıl mışıl uyuyorsun. Merak etme yol uzun varmadan bir durak önce ben seni uyandırırım. Nasıl kıyarım bilmiyorum ama. Şimdilik mutlu uyu prenses. Rüyanda beni görmeyi unutma. Boynumda tutulmadı değil. Rahatsız olma, uykun bozulmasın diye yerimden kımıldayamıyorum bile. Omzumda uyuyor olman dünyanın en güzel şeyi. Ellerin ellerimde sımsıcak ve terden ıslak. Avucumun içi kaşınıyor ama hayır kaşımamalıyım. Malum uyanırsın.
Cam kenarına ben oturup yolu izleyeceğim diye olay çıkardın ama şimdi mışıl mışıl uyuyorsun komik. Yol kenarında bir dolu pembe panjurlu ev var ve deniz çarşaf gibi, martılar uçuşmakta, gün yeni doğuyor. Bu manzarayı görmeliydin. Saat sabaha karşı 05:13 olmuş. Benimde uykum gelmedi değil. Uyursam horlarım, horlarsam uyanırsın. Hayır uyumayacağım. Hem seni uyurken izlemek uyumaktan daha güzel ve dinlendirici. Zaten uzun eğlenceli ve dinlenmeye bol bol vakit bulabileceğimiz bir tatil bizi bekliyor. Aylar öncesinden yaptık planımızı. Otel, oda her şey hazır. Seninle güneşlenmek, yüzmek, gezmek, yemek, içmek, eğlenmek, uyumak. Her şey seninle çok güzel olacak. Belki bir kaç Rus turistten kıskanırsın beni. Bense o iki küçük parçalık bikinini giyeceğin için şimdiden sinirliyim bile. Bilirsin kıskancım. Fazla güneşlenmek yok. Öyle bikiniyle dolaşmayı falan da unut şimdiden. Hep giyinik olacaksın. Unutmadan bilirsin ben beyaz tenliyim. Güneş yanıkları her yıl korkulu rüyam ve kaderim. Sahile inerken güneş kremini bir kere bile unutmamalısın. Tabi sırtımı kremlemek te senin işin. Seninkini kremlemek te benim. Akşam açık büfeyi aman ha kaçırmayalım. Dışarıda yemek pahalı olur tutumlu olmalıyız. Havuz kenarındaki aktivitelere de sakın beni sokmak için ısrar edeyim deme bilirsin sevmem. Gece kulüpte içkiyi fazla kaçırmak yok. ''Beni ne kadar seviyorsun bağır herkes duysun''larınla başa çıkamam. İçtiğimde çok tatlı olduğumu söylerdin hep. Sen çok içme diye söyleyemezdim ama sen de öyle. Tüm gece bizim zaten odamıza gitmek için acele etme. Sahilde denize vuran ay ışığının keyfini sürelim, ateş yakıp, gitar çalan gençlere takılalım. Kıyıya vuran dalgaların şarkısını dinleyelim birlikte. En parlak yıldızı sen seç, bir başkasını ben. Yıldızları izlemenin keyfini sürelim. Kayan bir yıldız görürsek ömrümüzün sonuna kadar birlikte olmayı dileyelim. Sabah erken kalkıp sahilde koşalım. Balık tutmaya çalışalım saatlerce. Sonra sen çaktırmadan hepsini denize sal. Bilirim kıyamazsın. Kumdan kaleler yapalım çocuklarla birlikte. Kendi çocuklarımız olacağını hayal edelim bir gün. Kumda voleybol oynayalım birlikte. Yaptığın hatalarda sana kızayım. Yenilsekte sonunda gülebilelim. Bana vurup kaç kumda kovalamaca oynayalım birlikte. Sen yakalayınca vuracağımı san ama ben öpeyim seni. Yorulunca sere serpe yatalım kumsalda. Her şeyi boş verelim.
Onca hayal kurdum bak ayak üstü. Hepsini yapabileceğiz saatler sonra ne kadar da güzel. Rüya gibi bir tatil bizi bekliyor. Sen hala mışıl mışıl uyuyorsun. Her yerim daha bir çok tutuldu. Hayır yok kımıldamayacağım. Seni öyle çok seviyorum ki.
...
-Uyanın efendim geldik.
Bu ses muavinin sesi beni çağırıyor olmalı.
Olamaz ben de uyuya kalmışım. Uyan prenses gelmişiz. Yerinde oturan bu yaşlı teyze de kim? Nerdesin? Meğer, meğer. hepsi sadece rüyaymış.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
;