10 Temmuz 2012 Salı

Kendine Bir Çay Koy Otur Dinle

Merhaba benim sevgili biricik okurlarım. Şimdiye kadar hep ona yazdım o mal görmedi ama siz okudunuz. Siz benim halime oturup üzüldünüz, siz ''vay be çocuğa bak amına koyim amma da sevmiş kızı keşke yerinde olsaydım'' ya da ''keşke biri beni bu kadar sevseydi'' dediniz. Siz halime üzüldünüz, belki sizin de benim gibi bir yaşanmışlığınız var kendinizden satırlar buldunuz oturup ağladınız. Bırak kanka bırak hiç üzülme benim yerime de kendin için de. Aylar oldu ben burda yazıyorum belki görüyor görmezden geliyor belki hiç görmüyor bile. Boşu boşuna burda klavyemin tuşlarını dövüyorum amk. Sen de bırak onun için üzülmeyi git kendine bir çay koy gel sana hayallerimi anlatayım. Bekliyorum hadi koş.
Heh aldın mı çayını? Afiyet olsun canım benim. Şimdi rahat rahat kafanı sikebilirim izin verirsen :)
Şimdiye kadar hiç tam anlamıyla mutlu olmadım ben. Çok seçiciyim belki o yüzden. Ama kimseyle de çıkmak için çıkmadım. Hep ciddiydim. Şu sikimsonik burçlara inanmam ama galiba gerçek o zamazingolar. Yengeçim ben karakterim öyleymiş. Tam bir romantik erkeği. Sevgililerimle konuşurken öyle yerlerden öyle romantik laflar çıkarırdım ki ben bile şaşırırdım hep. Mükemmelsin derlerdi bana. Bir sevgili olarak gerçekten bence de mükemmeldim evet. Ama aynı zamanda çok ta kötü bir sevgiliydim. Kötü bir huyum var çok umursamazım. Öyle böyle değil çok. Kafama eser saatlerce mesaj atmazdım, bazen günlerce, aşırı ilgiye gelemezdim, sürekli mesajlaşmak isteyen tipler yok mu aman allah illallah ettirirlerdi bana. Hiç sevmem mesajlaşmayı. O konu açma stresi yok mu öldürür beni. En uyuz olduğum şey ''ee?'' dersin konu aç gibilerinden o da sana 'eee' derya çıldırırdım. Konu açabilsem açarım heralde koydum malı madem bütün gün mal gibi mesajlaşmak zorundayız sen aç konuyu, dimi kanka? Olum sen nasıl bir malmışsın dediğini duyar gibiyim :D Ciddi ciddi ben böyleyim.
Öyle biri olmalı ki aradığım kişi, çok sıkmamalı beni. Ben aldatmam seversem, güvenmeli bana, bende ona, rahat olmalı her konuda. Gerekirse onunla birlikte yaşayalım. Her daim elimin altında olsun özlemeyeyim bile. En iyi dostum olsun aynı zamanda. Okey oynarken yanlışlıkla okey attı diye alıp azını burnunu kırayım. Yok lan o kadar da değil, küfür ederdim ama o kesin. Sonra ne biliyim gelsin evimi toplasın benim, yemek yapsın bana. Sonra gelsin uyandırsın beni, uyandırdı diye de küfür edeyim. Uzaktan gören sevmiyorum sasın hep ama öyle seveyim ki öl desin öleyim.
Birlikte uyuyayım onunla, birlikte uyanalım. Hafta sonu klube gidelim içelim deli gibi. Sabah kalkamayalım. Okula geç kalalım gerekirse. Sınavlara birlikte çalışalım, okula birlikte gidelim. Ben küfür ederim çok, bir birimize avaz avaz küfür edelim ama sadece birbirimize, dışarıda hanım hanımcık biri olsun. Evimiz için alış veriş yapalım. Parti düzenleyelim evimizde, tüm dostlarımız gelsin. İçelim, sıçalım, eğlenelim. Tabu oynayalım, anlatamayınca kızayım ona. Kırılsın herkesin içinde ona bağırdığım için, herkesin içinde özür dileyip, öpüp alayım gönlünü. Herkes gidince birlikte toplayalım evimizi, ''yoruldum'' deyip atayım bir köşeye kendimi. ''Banane ben tek başıma toplamam'' diye gelip beni kaldırmaya çalışsın, gıdıklasın, vursun, tırmalasın beni. Canımı acıttığı için kızayım, yine kırılsın yine öpüp affettireyim kendimi.
Her günüm onunla geçsin, her dakikam. Mükemmeli yaşatayım ona her anlamda. Mükemmel bir çift olalım.
Şimdilerde tek hayalim şu üniversite işi olsun da şehir dışına çıkayım, güzelinden temizinden bir kız bulayım ''çıkacaksın ulan benle yoksa amına koyarım rahat bırakmam seni'' diyeyim her günüm onunla geçsin, o beni sevsin ben ona öleyim. Onu anlatayım artık size mutluyum diyim, mutluyum amk. Sevinin sizde benim için. Üzülmeyi bırakayım artık. Tek isteğim bu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
;