7 Temmuz 2012 Cumartesi

Doğum Günü Çocuğu

                                                                                                                     08.07.2012-02:25

Bugün 19. yaş günüm. Normal insanlar gibi mutlu olmam gereken bir gün ama içim her seferkinden daha buruk. Mesaj atmaman daha çok koyuyor bugün, yanımda olmaman, elimi tutmaman, yanağıma ufak bir öpücük kondurmaman, sarılmaman, en kötüsü beni sevmemen.
Herkes beni mutlu etme peşinde. Hepsinin ağzında aynı laf ''doğum günün kutlu olsun, nice yıllara, iyi ki doğdun.'' Sen yokken ne kadar kutlu olabilir doğum günüm? Sen olmadan nice yılları ben ne yapayım? Seni kaybettim be ben, kaybettim. Keşke doğmasaydım hiç, ne iyi ki doğması?
Birisi bana bu şarkıyı armağan etmiş. Senden gelmesini öyle isterdim ki. Oysa sen her zaman ki gibi bu satırları okumayacaksın bile.
Keşke yanımda olsaydı beni sevseydi. Allah'ım nolur bir ''iyi ki doğdun'' desin, yoksa bugün bir an önce bitsin.
                                                                                  İmza: Doğum Günü Çocuğu


1 yorum:

Unknown dedi ki...

Bekledğin kadar mutlu etmez belki ama sen mutlu ol hergününde:) Sebepsiz gülümsememi sağladın çocuk saol :) iyi ki doğdun ...

Yorum Gönder

 
;